لطفا قبل از ارسال پیام سوالات متداول را مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

چطور میتوانیم از حراج و محصولات جدید شما با خبر شویم؟

به منظور اطلاع از محصولات جدید و حراج های مجموعه می بایست در خبرنامه نی نی شهر ثبت نام کرده باشید. برای ثبت نام می توانید به قسمت فوتر سایت مراجعه و در بخش خبرنامه اطلاعات خود را وارد نمایید. پس از ثبت نام تمامی اطلاعات مربوط به محصولات جدید و حراج های مجموعه از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.

چگونه با واحد فروش ارتباط بگیرم؟

به منظور ارتباط با واحد فروش می بایست با شماره تلفن دفتر مرکزی که در سایت ثبت شده تماس گرفته و از اپراتور بخواهید تا شما را به بخش فروش ارتباط بدهد. البته چنانچه مایل باشید میتوانید از طریق ایمیل ثبت شده در بخش تماس با ما به راحتی و مستقیم با بخش فروش ارتباط بگیرید.

چرا امتیاز من در سبد خریدم کسر نگردیده؟

اگر محصول انتخابی شما حراج باشد امتیاز کسب شده، از خریدهای قبلی شما، از خرید جدیدتان کسر نمیگردد. البته این امتیازها برای خریدهای بعدی شما محفوظ خواهد بود.

نحوه محاسبه امتیازها چگونه است و چه سودی برای من دارند؟

جهت قدردانی از شما عزیزان، بابت هر گونه فعالیت شما در سایت (از قبیل خرید، ثبت نام، نوشتن کامنت و ….) امتیازهایی در نظر گرفته می شود (برای اطلاع از نحوه محاسبه امتیازها به لینک باشگاه مشتریان نی نی شهر مراجعه نمایید). این امتیازها هم به صورت تومان (در خرید بعدی خود) قابل استفاده می باشد.

چطوری عضو باشگاه مشتریان شوم؟

ساده ترین روش برای عضو شدن در باشگاه مشتریان نی نی شهر ثبت نام در سایت مجموعه می باشد. پس از اینکه در سایت ثبت نام شدید با هر گونه فعالیت در سایت از قبیل خرید، نوشتن کامنت، ورود روزانه به سایت و … امتیازهایی به شما داده میشود که به منظره تخفیف تلقی شده و قابل استفاده در خرید شما خواهد بود (برای اطلاع از نحوه محاسبه امتیازها به لینک باشگاه مشتریان نی نی شهر مراجعه نمایید).

چطور مطمئن باشم اطلاعاتم امن است و جایی انتشار نمیگردد؟

اطلاعات محرمانه شما مانند رمز عبور به هیچ عنوان برای هیچ کاربر یا کارمند دیگری قابل مشاهده نمیباشد.

بقیه اطلاعات کاربری شما از جمله شماره تماس و آدرس خود، فقط جهت ارتباط این مجموعه با شما به کار گرفته خواهد شد. سایت ما دارای گواهی SSL میباشد و با سیستم امنیتی ما اطلاعات شما به هیچ عنوان یا دلیلی به هیچ فرد، دولت، یا شرکت دیگری انتقال داده نخواهد شد.

سفارشات انجام شده یا سابقه سفارشاتم را کجا میتونم مرور کنم؟

برای پیگیری سفارشات انجام شده و یا مرور سفارشات قبلی خود می توانید به حساب کاربری خود مراجعه نمایید (تمامی سوابق شما در حساب کاربری در دسترس است).

حساب کاربری یا رمز عبور را فراموش کردم؟ چگونه وارد حسابم شوم.

در ابتدا باید اطلاعات کاربری خود را داشته باشیم. در زمان ثبت نام حتما لازم بوده  اطلاعات ایمیل یا شماره تماس خود را وارد نمایید. اگر شماره موبایل شما در اطلاعات کاربری ثبت نام شده بود، لازم است در بخش ورود به سایت درخواست رمز یکبارمصرف نمایید تا کدی برای شما پیامک گردد و با این کد شما میتوانید وارد حساب خود شوید. اگر اطلاعات ایمیل خود در پروفایل موجود است، میتوانید درخواست ارسال رمز عبور جدید به ایمیل خود دهید. اگر مشکل شما حل نشد حتما با ما تماس بگیرید.

چقدر زمان میبره تا کالای سفارش شده را دریافت کنم؟

سفارشات تهران: در همان روز و با اسنپ ارسال می شود

سفارشات شهرستان: ارسال با پست بین 24 الی 48 ساعت به دست شما می رسد 

هزینه حمل و نقل چقدر است؟

تهران : ارسال با اسنپ باکس و به عهده مشتری می باشد.

شهرستان : ارسال با پست و به عهده مشتری خواهد بود.

کد تخفیف دارم! کجا وارد کنم؟

در پایان مرحله سبد خرید و پیش از مرحله تسویه در باکس تعبیه شده کد تخفیف خود را وارد نمایید. تخفیف تعیین شده از حساب شما کسر شده و میتوانید به مرحله تسویه وارد شوید.

چه راه های پرداختی وجود دارد؟

سریع ترین روش سفارش گذاری از طریق سایت میباشد، چراکه محصول سفارش شده بلافاصله در پروسه حمل قرار خواهد گرفت. تمام موجودی ها و قیمت های سایت به روز میباشند. البته امکان سفارش گذاری از طریق تلفن، واتس آپ، و اینستاگرم و پرداخت از روش کارت به کارت و البته خرید حضوری نیز امکان پذیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر، از طریق یکی از روش های ذکر شده با ما تماس بگیرید.

آیا پرداخت آنلاین در سایت شما امن است؟ چگونه مطمئن باشم؟

به منظور جلب رضایت و اطمینان شما عزیزان، تمامی پرداختها در سایت نی نی شهر از طریق درگاه ۱۰۰ درصد امن ملت انجام میشود.

سفارشم تکمیل شده. آیا میتوانم سفارشم را ویرایش کنم؟ کم یا زیاد کنم؟

پس از تکمیل سفارش و پرداخت، ویرایش و تغییر سفارش در سایت امکان پذیر نخواهد بود و میبایست پیش از ارسال کالا از طریق ارتباط تلفنی با شماره مندرج در سایت مراتب تغییر سفارش را به مسئول فروش اطلاع بدهید.